Αναγνώστης του economico μας περιγράφει ένα θλιβερό περιστατικό από την συμπεριφορά μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες ενοικίασης και Leasing αυτοκινήτων στην Ελλάδα, την Avis (OLYMPIC Εμπορικές και Τουριστικές Επιχειρήσεις Α.Ε ):

Σταματημένος μεσημεριάτικα στο λιοπήρι της Κηφισίας από μία ένδειξη στο “καντράν” που του επισήμανε ένα ξαφνικό πρόβλημα στο (συμφωνημένο με leasing) αυτοκίνητο της εταιρείας του, ο οδηγός καλεί την αντισυμβαλόμενη Avis.

Αφού ακολουθεί όλα τα τηλεφωνικά βήματα που του υποδεικνύει η ευγενική μαγνητοφωνημένη Κυρία, καταλήγει να περιμένει στο ακουστικό του να απαντήσει το αρμόδιο τμήμα για τις βλάβες. Μετά από αναμονή 35 λεπτών η γραμμή “έπεσε”.

Avis: 35′ αναμονή και μετά … πέφτει σιωπή!

Ξανατηλεφώνησε και πληκτρολόγησε τον αριθμό τηλεφώνου του – σύμφωνα με τις μαγνητοφωνημένες υποδείξεις – για να τον καλέσουν “σε λίγο” από το servis της Avis. Μετά από ένα 24 ωρο και αφού εν τω μεταξύ αναγκάστηκε να καλέσει ιδιωτικό ανεξάρτητο συνεργείο για διαπιστώσει τη βλάβη, η Avis δεν τον είχε καλέσει…

Αυτό δεν είναι το μοναδικό περιστατικό που έχει σημειωθεί με την εταιρεία αυτή που κατέχει κυρίαρχη θέση στην αγορά. Ούτε το πιο κραυγαλέο. Πολλοί έχουν να καταλογήσουν πολλά για την τόσο κακή εξυπηρέτηση που προφανώς υπακούει σε λογικές καταχρηστικής συμπεριφοράς στους πελάτες της.

Η Avis αυτοδιαφημίζεται ως εξής:

  • Συνεχή αυτοβελτίωση με αξία για το προσωπικό και τoυς πελάτες της
  • Συνεχή δικαίωση της εμπιστοσύνης των πελατών με καλύτερες υπηρεσίες, σύγχρονες και προσωποποιημένες καλύψεις ακόμα και των πιο ιδιαίτερων αναγκών
  • Συνεχή αναβάθμιση εξυπηρέτησης με διαρκείς επενδύσεις σε σταθμούς, αυτοκίνητα, τεχνολογία και ανθρώπινο δυναμικό

Αν αυτό δεν είναι υπερβολικό (δεν λέμε “παραπλανητικό”) διαφημιστικό μήνυμα,τότε τι είναι; Καλοκαιρινή “πλακίτσα στον καύσωνα”;

ΥΓ: Το αυτοκίνητο του αναγνώστη μας ανήκει σε εταιρικό στόλο δεκάδων αυτοκινήτων της Avis. 

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο

Πηγή: economico.gr