Κώστας Σκρέκας

Τα 428 αριθμούν πλέον τα προϊόντα που συμμετέχουν μέχρις στιγμής στην αντιπληθωριστική πρωτοβουλία του υπουργείου Ανάπτυξης για “μόνιμη μείωση τιμής” κατά 5% στα ράφια των σούπερ μάρκετ διάρκειας τουλάχιστον έξι μηνών οικειοθελώς από τις εταιρείες που τα παράγουν, με στόχο αυτά να ξεπεράσουν τα 500.

Αυτό ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, κατά την επίσκεψη που πραγματοποίησε σήμερα σε σούπερ μάρκετ της αλυσίδας Σκλαβενίτης στο Μαρούσι, για να διαπιστώσει με ποιόν τρόπο υλοποιείται η πρωτοβουλία της κυβέρνησης για τις “μόνιμες μειώσεις τιμών”. Όπως υπενθύμισε, οι εταιρείες από την ώρα που θα ενημερώσουν, ότι συμμετέχουν στην πρωτοβουλία έχουν ένα χρονικό περιθώριο για τη σηματοδότηση των προϊόντων στο ράφι ενώ ταυτόχρονα εξακολουθούν να υπάρχουν τα προωθητικά πακέτα και δεν αποκλείεται να συμμετάσχουν τα ίδια προϊόντα και στο καλάθι του νοικοκυριού.

Ο υπουργός Ανάπτυξης για τα πρόστιμα στις δύο πολυεθνικές εταιρείες – Θα συναντηθεί με εκπροσώπους τους

Αναφορικά με τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν χθες σε δυο πολυεθνικές εταιρείες – 1 εκατ. Ευρώ έκαστη – ο κ.Σκρέκας δήλωσε, ότι “Οι έλεγχοι συνεχίζονται. Η απόφασή μας είναι όσοι παραβιάζουν το νόμο για αθέμιτη κερδοφορία, θα το πληρώσουν ακριβά. Χθες υποχρεωθήκαμε να επιβάλλουμε τα ανώτατα πρόστιμα σε δυο πολυεθνικές εταιρείες και περιμένουμε να διορθώσουν, άμεσα, τις τιμές στο ράφι για τα προϊόντα για τα οποία τους επιβλήθηκε το πρόστιμο ενώ θα είναι σημαντικό να συμμετάσχουν και στην πρωτοβουλία μόνιμης μείωσης τιμής. Η μία, ήδη, γνωστοποίησε ότι συμμετέχει και περιμένουμε κι από τη άλλη να συμμετάσχει. Στόχος είναι υπάρξει, άμεσα, συμμόρφωση και να καταλάβουν οι μεγάλες εταιρείες ότι είναι θέμα κοινωνικής ευθύνης και βιωσιμότητας των ιδίων, ότι πρέπει να μειωθούν οι τιμές αφού μειώνονται οι παράγοντες κόστους“.

Τις επόμενες μέρες, όπως γνωστοποίησε ο υπουργός, θα συναντήσει τους εκπροσώπους των εταιρειών, και θα συζητήσει μαζί τους ενώ ανέφερε, ότι ήταν αρκετοί οι κωδικοί για τους οποίους επιβλήθηκαν αυτά τα πρόστιμα και ήταν σε απορρυπαντικά και είδη προσωπικής φροντίδας. Ο υπουργός επεσήμανε, ότι στόχος είναι να ενδυναμωθεί και ο ρόλος του ίδιου του καταναλωτή στην αγορά, όπως με την αξιοποίηση της εφαρμογής e-Katanalotis για να συγκρίνει και να επιλέγει τις συμφέρουσες τιμές.

“Η προσπάθεια μείωσης του πληθωρισμού είναι συνεχής. Οι καταναλωτές βλέπουν ακριβά προϊόντα στα ράφια των σούπερ μάρκετ κι αυτό δεν θα αλλάξει άμεσα, αλλά με τον διαρκή έλεγχο της αγοράς ώστε να επιβάλλονται πρόστιμα σε όσους καταστρατηγούν τη νομοθεσία και με την ειδική ταμπέλα για την έκπτωση τουλάχιστον 5% για τουλάχιστον 6 μήνες, σταδιακά, θα σταθεροποιηθούν και θα μειωθούν οι τιμές. Αυτό επιδιώκουμε να επεκταθεί σε όσα περισσότερα προϊόντα γίνεται” πρόσθεσε ο ίδιος.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο

Πηγή: economico.gr