Η Αναγέννηση των Γαλακτοπωλείων στην Ελλάδα: Στρατηγικές Επιτυχίας και Ποιοτικά Γαλακτοκομικά Προϊόντα

Η Αναγέννηση των Γαλακτοπωλείων στην Ελλάδα: Στρατηγικές Επιτυχίας και Ποιοτικά Γαλακτοκομικά Προϊόντα

Τα σύγχρονα γαλακτοπωλεία προσφέρουν μια πληθώρα προϊόντων όπως ρυζόγαλο, κρέμες βανίλιας ή σοκολάτας, γιαούρτια με πέτσα, κεφίρ, παγωτό και παραδοσιακά γλυκά με βάση το γάλα. Παρά τις πληθωριστικές πιέσεις και την αύξηση της δημοφιλίας των φυτικών εναλλακτικών, αυτά τα καταστήματα συνεχίζουν να ευημερούν, επενδύοντας σε ποιοτικά φρέσκα ελληνικά γάλατα και παραδοσιακές συνταγές, κάτι που τους έχει βοηθήσει να εξελιχθούν σε αλυσίδες, ενώ μερικά παραμένουν πιστά στις παλιές τους ρίζες.

Η εταιρεία γαλακτοκομικών Στάμου, η οποία έχει ιδιοκτήτη τον όμιλο Γιώτης από το 2018, είχε το 2023 αύξηση τζίρου πάνω από 1 εκατ. ευρώ, φτάνοντας τα 30,59 εκατ. ευρώ, με προ φόρων κέρδη 207 χιλ. ευρώ, κυρίως λόγω της συνεργασίας της με σούπερ μάρκετ. Ιδρύθηκε πριν από 60 χρόνια και διαθέτει 23 γαλακτοπωλεία. Αντίστοιχα, η Δημητρίου, που έχει δίκτυο 11 γαλακτοπωλείων, είναι επίσης σε ανοδική πορεία, με κύκλο εργασιών 9,19 εκατ. ευρώ το 2023, αυξημένος κατά 18,6% σε σχέση με το 2022.

Η εταιρεία Βάρσος Κηφισιά, που ιδρύθηκε το 1892, ανέφερε αύξηση του τζίρου κατά 24,92% για την οικονομική χρήση που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023, με κύκλο εργασιών 2,89 εκατ. ευρώ και καθαρά κέρδη που αυξήθηκαν 97,16%. Σήμερα, η εταιρεία ελέγχεται από την τέταρτη γενιά της οικογένειας.

Εν τω μεταξύ, ο όμιλος Βενέτη μέσω της Cremeria Veneti επιδιώκει να επενδύσει 10 εκατ. ευρώ στην ανάπτυξη και την αναβάθμιση των Παγωτών Δωδώνη, σχεδιάζοντας μια νέα κατεύθυνση που θα συνδυάζει gelateria και γαλακτοπωλείο.

Η αγορά αυτή χαρακτηρίζεται από καινοτομία και συνεργασίες με σημαντικούς πελάτες όπως τα σούπερ μάρκετ. Αυτές οι εταιρείες αποδεικνύουν ότι, παρά τις προκλήσεις της αγοράς, οι παραδοσιακές γεύσεις συνεχίζουν να έχουν τη θέση τους στη σύγχρονη γαστρονομία. Πηγή: tovima.gr