Η PepsiCo Επανέρχεται με Αυξημένες Συσκευασίες Πατατακιών για να Κερδίσει Πίσω τους Καταναλωτές

Η PepsiCo Επανέρχεται με Αυξημένες Συσκευασίες Πατατακιών για να Κερδίσει Πίσω τους Καταναλωτές

Η PepsiCo προσπαθεί να επαναφέρει τους καταναλωτές που απομακρύνθηκαν εξαιτίας του shrinkflation μέσω μιας ειδικής προωθητικής ενέργειας που προσφέρει περισσότερα πατατάκια στις σακούλες των Lay’s, Doritos, Tostitos και Ruffles. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι «μπόνους» συσκευασίες των Tostitos και Ruffles θα περιέχουν 20% περισσότερα πατατάκια στην ίδια τιμή με τις κανονικές.

Τα τελευταία χρόνια, κατανάλωτές και πολιτικοί έχουν διαμαρτυρηθεί για την πρακτική μειώσεων στο μέγεθος των προϊόντων χωρίς αντίστοιχες μειώσεις τιμών. Οι διαμαρτυρίες αυτές έχουν φτάσει μέχρι τον Αμερικανό πρόεδρο Τζο Μπάιντεν, ενώ έχουν γίνει αναφορές και από τον χαρακτήρα Cookie Monster από το Muppet Show.

Σύμφωνα με ανάλυση της Bank of America, οι πωλήσεις σνακ έχουν μειωθεί, με τις πωλήσεις της PepsiCo να σημειώνουν πτώση 1% το τελευταίο τρίμηνο. Οι καταναλωτές φαίνεται να περιορίζουν τις αγορές τους, εν μέρει λόγω των υψηλών επιπέδων πληθωρισμού. Επιπλέον, οι τιμές των σνακ έχουν εκτοξευθεί, με μια κανονικού μεγέθους συσκευασία να κοστίζει τον περασμένο μήνα 6,46 δολάρια, αυξημένη κατά 28% σε σχέση με τέσσερα χρόνια πριν.

Οι γίγαντες της αγοράς σνακ, όπως η PepsiCo, η General Mills και η Mondelez, έχουν αυξήσει τις προσφορές τους για να κερδίσουν πίσω τους πελάτες, αν και σύμφωνα με την Bank of America, οι προσφορές μέχρι στιγμής αποδείχθηκαν αναποτελεσματικές. Για παράδειγμα, η Domino’s παρουσίασε μια πρόσφατη προσφορά “Moreflation”, που επέτρεπε στους πελάτες να αναβαθμίσουν μία πίτσα τους σε μεγαλύτερη χωρίς κόστος.

Η PepsiCo, που είναι ο μεγαλύτερος προμηθευτής αλμυρών σνακ στις ΗΠΑ, ανακοίνωσε επίσης την προσθήκη δύο μικρών σακουλών με πατατάκια στην ποικιλία των 18 συσκευασιών. Ο διευθύνων σύμβουλος Ραμόν Λαγουάρτα ανέφερε ότι η εταιρεία σκοπεύει να εκμεταλλευτεί τις αθλητικές διοργανώσεις στις ΗΠΑ, κατά τις οποίες η κατανάλωση σνακ συνήθως αυξάνεται.

Το 2021, ο δικηγόρος προστασίας των καταναλωτών Έντγκαρ Ντουόρσκι διαπίστωσε πως πολλές σακούλες σνακ είχαν μειωθεί σε μέγεθος. Σημειώνει ότι η απόφαση της PepsiCo να επιστρέψει σε μεγαλύτερες συσκευασίες είναι θετική για τους καταναλωτές, οι οποίοι έχουν υποφέρει από τις μειώσεις που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια. Ο αναλυτής Ρόμπερτ Μόσκοου προβλέπει ότι οι ανταγωνιστές της PepsiCo ίσως ακολουθήσουν το παράδειγμα της.

Πηγή: tovima.gr